XML og XSLT
synes tiden fra indsendelse af spørgsmål og opgaver til svar har været hurtig hvilket var rigtig dejligt.
René Matzen, Revisor Informatik ApS
Excel VBA
Det har været rart at man selv kan bestemme tempoet og hvornår man laver opgaverne. Man kan også få hjælp til at få løst opgaverne anderledes, samt få hjælp til andre opgaver. Jeg synes også det har været sjovt at man ikke får det hele serveret, men skal søge lidt information selv.
Laila Jensen, Statens Serum Institut
Excel VBA
Det har været godt at selv kunne bestemme farten, samt bruge al den tid man nu selv synes for at lave opgaverne.
Det har været et hårdt kursus, men jeg har virkelig lært meget og er mere rustet til at lave nye makroer, hvor jeg så selv kan gå i i VBA og lave rettelser, fordi jeg kan forstå programmet.
Margit Gravgaard Larsen, Novo Nordisk A/S
Excel VBA
Kurset er godt, fordi det tvinger kursisten til at arbejde selvstændigt. Det er lidt lig forelæsning, hvor det er fuldstændigt op til een selv at arbejde med stoffet.
Thor Østergaards pædagogik er baseret på "hjælp til selvhjælp", og alt er holdt i en let og uhøjtidelig tone.
Fjernundervisning har yderligere den fordel at man kan sidde hjemme og koncentrere sig om emnet, uden at blive forstyrret af andre (ofte mindre motiverede) kursister.
Flemming Degn, Privat
Word VBA
Super hurtig tilbagemelding på løste opgaver. Det passer mig fint at kunne følge kurset i mit eget tempo.
Og igen igen
Ikke utænkeligt at jeg "springer" på et af de andre kurser 
Stig Ulriksen, HTH
Excel grundlæggende 2000
Jeg syntes at det været rigtig godt og læreridt.
Det passede mig rigtig godt at jeg selv kunne bestemme hvornår jeg lavede opgaverne,
Når man havde en til to timer fik man lige sat sig ved pc,en og så bare igang.
Det passer rigtig godt ind i en børnefamilie istedet for at skulle være væk i et par dage.
Opgaverne syntes jeg var rimlig let at forstå, hvordan man skulle løse dem.
Opgaverne var udfordrene det længere man kom frem
Jeg har lyst til at prøve mere på et tidspunkt
Jeg vil gerne anbefale det til andre.
Finn Nygaard Jensen, Efterskolen Ådalen
<
>
Se flere referencer