XML og XSLT
synes tiden fra indsendelse af spørgsmål og opgaver til svar har været hurtig hvilket var rigtig dejligt.
René Matzen, Revisor Informatik ApS
DreamWeaver MX
Hej Thor
Det bedste har været at jeg så hurtigt fik svar, der var aldrig en fornemmelse af at afstanden til hjælp var lang, det føltes som om vi bare genoptog en snak fra sidst...
Og så var der aldrig en følelse af at blive talt ned til, selv om jeg da godt er klar over at du adskillige gange må have revet dig i håret over mine spørgsmål.
Det har også været godt, at der ikke har været en tidsfrist. Jeg kan se at flere af mine kolleger har været igang med et kursus, som de måtte skippe, fordi de ikke var i stand til at overholde tidsfristen.
Vivi Bundgaard, Egvad Bibliotek
Access VBA
Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.
Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.
Alt i alt er mine forventninger indfriet. ..
Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø
ASP.NET
Øvelserne har været gode de tvinger en til at tænke selv.
Henrik Obsen, Grenaa Tekniske Skole
Excel videregående 2003
Rigtig godt kursus - Første gang jeg prøver at tage et kursus på denne måde, og det virker.
Måden det er bygget op på, med opgaverne på hjemmesiden og kursusmaterialet er rigtig godt.
Hurtigt og brugbart feedback...
Maria Olesen, Telia
Access grundlæggende 2010
Hurtig respons på indsendte opgaver og spørgsmål. På alle tider af døgnet ! Du står tidligt op og går sent i seng.
Per Verner Hansen, TELE Greenland A/S Vejrtjenesten
<
>
Se flere referencer