SQL Programmering
De filmklip der er lavet i starten af kurset, er super gode til at komme i gang med.
Der er meget hurtig respons, når man indsender en opgave.
Man kan selv tilpasset tidspunktet for kurset, når det passer ind i den normale hverdag
Johan Hauge, EM Retail Solutions A/S
SQL Programmering
Der har været en rigtig god rødtråd mellem teori og øvelserne hele vejen igennem kursuset. Der har samtidigt været udfordrende, men uden at jeg har siddet og slået mig selv på hovedet. Thor har samtidig været online godt og vel 24/7 til at besvare på spørgsmål og hjælpe mig igennem, hvor jeg har haft det svært.
Alexander Thompson, privat
Excel VBA
Hurtig response på opgaver.
Udfordrende opgaver.
Flemming Pedersen, Semco Maritime
ASP.NET
Øvelserne har været gode de tvinger en til at tænke selv.
Henrik Obsen, Grenaa Tekniske Skole
Excel grundlæggende 2007
Har været fuldt ud tilfreds med kursusforløbet, det har ikke taget nær så lang tid som frygtede, men jeg har også haft en del huller i min hverdag som jeg kunne bruge til kurset.
Skal helt klart videre med det videregående kursus og håber der er lidt mere hjernegynmastik.
Hurtig hjælp via chatten og hurtige svar efter øvelserne.
Kan godt anbefales til andre.
Helle Majdal, Mejdal Service og Teknik
DreamWeaver CS4
Det har været rigtig godt at kunne lave opgaverne, når der har været tid og ikke have et tidspres. Det er også godt at man selv kan vælge hvilke opgaver, man vil gå mere i dybden med og hvilke man kan gå lettere hen over fordi det er noget, man ikke skal bruge senere.
Også meget fint at man altid har kunnet få svar på spørgsmål.
Man lærer selv at finde løsninger på diverse problemer.
Så tak for et godt kursus.
Ulla Leth, kahrius.dk
Word grundlæggende
Det har været kanon, at underviseren svarer mig lynhurtigt.
Det har været ok, at det var mig og kun mig, der skulle omsætte kursusmaterialet - hvilket var eminent.
Jeg havde mulighed for at planlægge, hvornår jeg skulle løse kursusmaterialet - hvilket var glimrende.
Majbrit Larsen, Revisionsdirektoratet
<
>
Se flere referencer