SQL Programmering
De filmklip der er lavet i starten af kurset, er super gode til at komme i gang med.
Der er meget hurtig respons, når man indsender en opgave.
Man kan selv tilpasset tidspunktet for kurset, når det passer ind i den normale hverdag
Johan Hauge, EM Retail Solutions A/S
SQL Programmering
Der har været en rigtig god rødtråd mellem teori og øvelserne hele vejen igennem kursuset. Der har samtidigt været udfordrende, men uden at jeg har siddet og slået mig selv på hovedet. Thor har samtidig været online godt og vel 24/7 til at besvare på spørgsmål og hjælpe mig igennem, hvor jeg har haft det svært.
Alexander Thompson, privat
Excel VBA
Kurset er godt, fordi det tvinger kursisten til at arbejde selvstændigt. Det er lidt lig forelæsning, hvor det er fuldstændigt op til een selv at arbejde med stoffet.
Thor Østergaards pædagogik er baseret på "hjælp til selvhjælp", og alt er holdt i en let og uhøjtidelig tone.
Fjernundervisning har yderligere den fordel at man kan sidde hjemme og koncentrere sig om emnet, uden at blive forstyrret af andre (ofte mindre motiverede) kursister.
Flemming Degn, Privat
Excel VBA
Godt med muligheden for sparring med underviser og forslag til andre løsningsmetoder end mine egne - selvom mine også fungerede.
Godt med muligheden for ingen tidsbegræsning for kurset. Havde jeg - pga. arb. situation, brug for.
Anja Hansen, TDC
Word VBA
Nemt at komme igang.
Hurtige og gode svar på øvelser og spørgsmål.
Sune Jeppson, Arbejdernes Landsbank
DreamWeaver CS4
Det har været rigtig godt at kunne lave opgaverne, når der har været tid og ikke have et tidspres. Det er også godt at man selv kan vælge hvilke opgaver, man vil gå mere i dybden med og hvilke man kan gå lettere hen over fordi det er noget, man ikke skal bruge senere.
Også meget fint at man altid har kunnet få svar på spørgsmål.
Man lærer selv at finde løsninger på diverse problemer.
Så tak for et godt kursus.
Ulla Leth, kahrius.dk
Excel VBA
Hurtig respons.
Får en til at tænke selvstændigt.
Hjælpsom.
Ole Cordes Kristensen, Ce-Tec
<
>
Se flere referencer