Access videregående

1) Den detaljerede Trin-for-trin vejledningen i undervisningsmaterialet er måske lidt kedelig at gennemføre, men det bliver rigeligt opvejet af effektiviteten i indlæringen af de nødvendige rutiner.
2) Underviseren er superhurtig til at svare.
3) Underviseren svarer relevant og koncist på mine spørgsmål.

Lars Mårtensson, IHI BUPA

Word videregående

  1. Underviseren svarer hurtigt.
  2. Underviseren kommer med gode ideer og "retter" til det er i orden.
  3. Jeg kan planlægge, som det passer mig.
  4. Jeg kan springe nogle opgaver over - for at komme tilbage til dem fx brevfletning.
  5. Jeg har "snuset" til mange ting, og flere af dem var gode
  6. !

Majbrit Larsen, Revisionsdirektoratet

Excel VBA

Kurset er godt, fordi det tvinger kursisten til at arbejde selvstændigt. Det er lidt lig forelæsning, hvor det er fuldstændigt op til een selv at arbejde med stoffet.
Thor Østergaards pædagogik er baseret på "hjælp til selvhjælp", og alt er holdt i en let og uhøjtidelig tone.

Fjernundervisning har yderligere den fordel at man kan sidde hjemme og koncentrere sig om emnet, uden at blive forstyrret af andre (ofte mindre motiverede) kursister.

Flemming Degn, Privat

Excel grundlæggende 2000

Jeg syntes at det været rigtig godt og læreridt.

Det passede mig rigtig godt at jeg selv kunne bestemme hvornår jeg lavede opgaverne,

Når man havde en til to timer fik man lige sat sig ved pc,en og så bare igang. 

Det passer rigtig godt ind i en børnefamilie istedet for at skulle være væk i et par dage.

Opgaverne syntes jeg var rimlig let at forstå, hvordan man skulle løse dem.

Opgaverne  var udfordrene det længere man kom frem

Jeg har lyst til at prøve mere på et tidspunkt

Jeg vil gerne anbefale det til andre.

Finn Nygaard Jensen, Efterskolen Ådalen

Access VBA

Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.

Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.

Alt i alt er mine forventninger indfriet.   ..

Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø

< >
Se flere referencer

Print (til chefen)

VELKOMMEN PÅ KURSUS!

Du skal nu prøve, hvordan det er at gå på fjernundervisningskursus hos mig.

Sådan gør du: Log ind på sitet:

  1. Klik på "LOGIN" knappen oppe i menuen - eller her
  2. Brugernavn er demo og password demo
  3. Klik på login og du kommer tilbage til denne side


Du kan nu bruge sitet på samme måde, som en "rigtig" kursist!

Systemet er sådan indrettet, at hvert menupunkt i menuen ude til venstre er en lektion. Til hver lektion er der knyttet en øvelse, hvor du får trænet de færdigheder der behandles i lektionen.

Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde med stoffet!

Er der noget du ikke forstår?

Du kan altid få hjælp!

  • Er jeg online, kan du starte en chat med mig via knappen over menuen
  • Klik på hjælp-knappen oppe til højre, og send mig en e-mail her fra hjemmesiden
  • Send mig en e-mail med dit eget mailprogram til [email protected]

Hvis du har spørgsmål, må du endelig kontakte mig!

Klik nu på Lektion 1 ude til venstre, så du kan komme videre i kurset.


Læs i de enkelte lektioner om

  • Hvilken tekst skal man læse?
  • Øvelserne
  • Løsninger
  • Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan finde ud af det?
  • Hvor lang tid tager det?

 

Når du har betalt for kurset får du adgang til øvelser til hver lektion. Og når du har fået godkendt din besvarelse får du desuden adgang til mine løsningsforslag med ekstra tips og trix.