Access videregående
1) Den detaljerede Trin-for-trin vejledningen i
undervisningsmaterialet er måske lidt kedelig at
gennemføre, men det bliver rigeligt opvejet af
effektiviteten i indlæringen af de nødvendige
rutiner.
2) Underviseren er superhurtig til at
svare.
3) Underviseren svarer relevant og koncist på
mine spørgsmål.
Lars Mårtensson, IHI BUPA
Word videregående
- Underviseren svarer hurtigt.
- Underviseren kommer med gode ideer og "retter" til det er i orden.
- Jeg kan planlægge, som det passer mig.
- Jeg kan springe nogle opgaver over - for at komme tilbage til dem fx brevfletning.
- Jeg har "snuset" til mange ting, og flere af dem var gode
!
Majbrit Larsen, Revisionsdirektoratet
Excel VBA
Kurset er godt, fordi det tvinger kursisten til at arbejde selvstændigt. Det er lidt lig forelæsning, hvor det er fuldstændigt op til een selv at arbejde med stoffet.
Thor Østergaards pædagogik er baseret på "hjælp til selvhjælp", og alt er holdt i en let og uhøjtidelig tone.
Fjernundervisning har yderligere den fordel at man kan sidde hjemme og koncentrere sig om emnet, uden at blive forstyrret af andre (ofte mindre motiverede) kursister.
Flemming Degn, Privat
Excel grundlæggende 2000
Jeg syntes at det været rigtig godt og læreridt.
Det passede mig rigtig godt at jeg selv kunne bestemme hvornår jeg lavede opgaverne,
Når man havde en til to timer fik man lige sat sig ved pc,en og så bare igang.
Det passer rigtig godt ind i en børnefamilie istedet for at skulle være væk i et par dage.
Opgaverne syntes jeg var rimlig let at forstå, hvordan man skulle løse dem.
Opgaverne var udfordrene det længere man kom frem
Jeg har lyst til at prøve mere på et tidspunkt
Jeg vil gerne anbefale det til andre.
Finn Nygaard Jensen, Efterskolen Ådalen
Access VBA
Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.
Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.
Alt i alt er mine forventninger indfriet. ..
Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø
<
>
Se flere referencer