Excel videregående
Det har været rigtig godt at kunne arbejde med kurset når man selv synes at man havde tid til det.
Overskueligt materiale og overkommelige opgaver.
Hurtige svar på opgaveløsninger.
Et rigtig godt kursus :o)
Susanne Jensen, KoncernØkonomi
XML og XSLT
synes tiden fra indsendelse af spørgsmål og opgaver til svar har været hurtig hvilket var rigtig dejligt.
René Matzen, Revisor Informatik ApS
Word grundlæggende
Det har været kanon, at underviseren svarer mig lynhurtigt.
Det har været ok, at det var mig og kun mig, der skulle omsætte kursusmaterialet - hvilket var eminent.
Jeg havde mulighed for at planlægge, hvornår jeg skulle løse kursusmaterialet - hvilket var glimrende.
Majbrit Larsen, Revisionsdirektoratet
Excel VBA
Meget hurtigt og kompetent feedback...
Sparring på den opgave, som jeg sidder og arbejder med.
Veltilrettelagte øvelser
Claus Witfelt, Flyvevåbnets Officersskole
ASP.NET 3.5
Muligheden for selv at planlægge undervisningsforløbet
De altid hurtige svar fra underviser
Erik Laursen, Skat
Excel VBA
Det har været rart at man selv kan bestemme tempoet og hvornår man laver opgaverne. Man kan også få hjælp til at få løst opgaverne anderledes, samt få hjælp til andre opgaver. Jeg synes også det har været sjovt at man ikke får det hele serveret, men skal søge lidt information selv.
Laila Jensen, Statens Serum Institut
Excel VBA
Hurtig respons.
Får en til at tænke selvstændigt.
Hjælpsom.
Ole Cordes Kristensen, Ce-Tec
DreamWeaver MX
Man lærer, som beskrevet, de grundlæggende ting i DreamWeaver, som man har brug for at vide. Derudover er der altid hurtig respons, og hjælp at hente, hvis det går galt.
Tina Hartmann, Privat
Excel VBA
At jeg kan fordybe når jeg har tid og lyst, er super.
Virkelig hurtig respons fra underviseren - næsten døgnet rundt :)
Øvelserne indeholdt hvad jeg skulle bruge, for at komme videre med egne vba-projekter.
At man kunne sammenligne egne løsninger med underviserens var lærerigt.
Henrik Boss, Marel Bornholm
Access VBA
Rigtig god og hurtig respons fra underviser. Skal ikke vente ret lang tid på at få et svar på en problemstilling og spørger man efter en uddybning til eksempelvis en kode, kommer der hurtigt et svar, så man kan komme videre. Har fornemmelsen hele vejen igennem at underviser er villig at bruge den nødvendige tid på en, så man kan få løst opgaven. Bliver tvunget til at arbejde med opgaven, der er ikke nogen nem genvej, hvilket er rigtig godt.
Brian Lind Olsen, OUH Odense Universitetshospital