Access videregående 2007
Det har været godt at du hele tiden har været enten på mail eller chat, så du kan hjælpe en hurtigt videre. Samtidig vil jeg også sig at jeg ikke forventede så hurtige svar. Hvis der var noget man skulle bruge hjælp til kunne man jo bare gå videre med næste øvelse, for så at vendte tilbage til den ufærdige.
"Nu har jeg bestået prøven og skal nu lære at køre"
Det glæder jeg mig til at blive god til
Sarah Kristoffersen, VELUX Skærbæk
Access VBA
Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.
Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.
Alt i alt er mine forventninger indfriet. ..
Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø
ASP.NET 4.0
Det har været helt fantastisk at se den grønne status med "jeg er online" når jeg har logget ind for at køre videre på min undervisning, for så ved jeg at der er næsten øjeblikkelig hjælp, råd, vejledning og godkendelse på mine indsendte svar. Det betyder jeg har kunnet komme videre med det samme og ikke blot vente på evaluering over tid og jeg har haft mine svar i frisk hukommelse. Det har næsten været somom underviser har "kigget mig over skulderen" og været der under hele forløbet. Fordelen er at det har været på mine premisser, når _jeg_ har været klar og motiver
Jeg har oplevet rigtig god, professionel og hurtig vejledning og konstruktiv kritik under hele forløbet.
IT-Fjernundervisning kan klart anbefales.
Dennis Mathiesen, Elro
Excel VBA
Kurset er godt, fordi det tvinger kursisten til at arbejde selvstændigt. Det er lidt lig forelæsning, hvor det er fuldstændigt op til een selv at arbejde med stoffet.
Thor Østergaards pædagogik er baseret på "hjælp til selvhjælp", og alt er holdt i en let og uhøjtidelig tone.
Fjernundervisning har yderligere den fordel at man kan sidde hjemme og koncentrere sig om emnet, uden at blive forstyrret af andre (ofte mindre motiverede) kursister.
Flemming Degn, Privat
Excel videregående 2007
Det har været rigtig godt, at min kursuslærer har været klar med tilbagemelding lige med det samme - også i weekend. Rart med opmundringer og konstruktive bemærkninger.
- og det er supper, at man kan side hjemme og være på kursus når det masser en bedst. Ingen tidspres og man kan nå at fordybe sig i et emne.
Dialogen med kursuslæren giver også muligheder for at få ny viden til ens egne regneark
Hans Henrik Benediktson, DMO aps
<
>
Se flere referencer