Excel VBA
Hurtig respons.
Får en til at tænke selvstændigt.
Hjælpsom.
Ole Cordes Kristensen, Ce-Tec
Excel grundlæggende 2000
Jeg syntes at det været rigtig godt og læreridt.
Det passede mig rigtig godt at jeg selv kunne bestemme hvornår jeg lavede opgaverne,
Når man havde en til to timer fik man lige sat sig ved pc,en og så bare igang.
Det passer rigtig godt ind i en børnefamilie istedet for at skulle være væk i et par dage.
Opgaverne syntes jeg var rimlig let at forstå, hvordan man skulle løse dem.
Opgaverne var udfordrene det længere man kom frem
Jeg har lyst til at prøve mere på et tidspunkt
Jeg vil gerne anbefale det til andre.
Finn Nygaard Jensen, Efterskolen Ådalen
Excel videregående 2007
Det har været rigtig godt, at min kursuslærer har været klar med tilbagemelding lige med det samme - også i weekend. Rart med opmundringer og konstruktive bemærkninger.
- og det er supper, at man kan side hjemme og være på kursus når det masser en bedst. Ingen tidspres og man kan nå at fordybe sig i et emne.
Dialogen med kursuslæren giver også muligheder for at få ny viden til ens egne regneark
Hans Henrik Benediktson, DMO aps
Excel VBA
Det er rart at kunne tage kurset i sit eget tempo, når det lige passer ind, men det giver også en risiko for at det lige bliver langstrækt nok, men så er det godt underviseren kan holde én lidt i ørerne med mails
Eva Bonne Alkærsig, EBA InterrimControlling
Excel grundlæggende 2007
Det passer mig perfekt at løse opgaverne i mit eget tempo og at jeg kan bruge den tid der skal til..
Mette Kargaard. Frederiksen, Privat
Excel VBA
Det har bestemt været pengene værd. Jeg kender flere, som har taget VBA kursus on-site i et par dage eller deromkring , og de har slet ikke fået det samme ud af det som jeg har via denne side. Jeg har allerede udviklet små og større modeller til min arbejdsplads, og modellerne bruges allerede internationalt, det havde jeg ikke kunnet uden dette kursus.
Det er kanon, at man får personlig feedback og det går som regel tilmed hurtigt. Dygtig læremester, som sætter sig ind i mine specifikke problemstillinger - det er et stort plus. Den personlige kontakt er max vigtig.
Jeg vil anbefale dette til andre, der spørger til dette.
Michael Mortensen, DLH
Excel videregående
En meget positiv oplevelse at tage et kursus her, har bestemt ikke taget det sidste kursus.
Min oplevelse af kurset er et det er godt tilrettelagt, med en god bredte i forhold til emnet.
Jeg kunne i enkelte opgaver savne en illustration i gennemgangen af emnet, den praktiske opgave er ret god til at samle op på stoffet i emnet.
Jeg har benyttet mig i at spørge ind til en opgave som ikke har været i matrialet og har fået et meget brugbart svar retur, jeg takker meget for hjælpen.
Lars Bork, HTH Køkkener
Excel VBA
Den lette tilgang, og de ret hurtige svar retur. På den måde føler man, man kan få "udnyttet" tiden bedst muligt.
Jeg kan også godt li' emnerne i øvelserne. De har været meget brugbare - så er det bare at få "overført" til ens egen daglig brug :-)
Tina Eriksen, Skandinavisk Service Partner
Access VBA
Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.
Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.
Alt i alt er mine forventninger indfriet. ..
Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø
Publisher 2007
Jeg har været rigtig glad for det her kursus, jeg har fået meget hurtige svar og hjælp når der var brug for det.
så det her kursus kan kun anbefales til andre, der som jeg har brug for grundlæggende kendskab til Publisher.
Det har været godt med en lille forklaring til hvert punkt og derefter punk for punkt at kunne følge opgaven
Palle Bob Andreasen, Center for undervisningsmidler