ASP.NET 3.5
Muligheden for selv at planlægge undervisningsforløbet
De altid hurtige svar fra underviser
Erik Laursen, Skat
Excel VBA
Godt med muligheden for sparring med underviser og forslag til andre løsningsmetoder end mine egne - selvom mine også fungerede.
Godt med muligheden for ingen tidsbegræsning for kurset. Havde jeg - pga. arb. situation, brug for.
Anja Hansen, TDC
DreamWeaver CS4
Det har været rigtig godt at kunne lave opgaverne, når der har været tid og ikke have et tidspres. Det er også godt at man selv kan vælge hvilke opgaver, man vil gå mere i dybden med og hvilke man kan gå lettere hen over fordi det er noget, man ikke skal bruge senere. Også meget fint at man altid har kunnet få svar på spørgsmål. Man lærer selv at finde løsninger på diverse problemer.
Så tak for et godt kursus.
Ulla Leth, kahrius.dk
Access VBA
Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.
Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.
Alt i alt er mine forventninger indfriet. ..
Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø
Excel grundlæggende 2007
Det passer mig perfekt at løse opgaverne i mit eget tempo og at jeg kan bruge den tid der skal til..
Mette Kargaard. Frederiksen, Privat
Excel videregående 2010
De hurtige svar og små bemærkninger, samt huskemails når jeg gik istå
Anette Laxy, Palsgaard A/S
Excel videregående
Det har været rigtig godt at kunne arbejde med kurset når man selv synes at man havde tid til det.
Overskueligt materiale og overkommelige opgaver.
Hurtige svar på opgaveløsninger.
Et rigtig godt kursus :o)
Susanne Jensen, KoncernØkonomi
DreamWeaver MX
Hej Thor
Det bedste har været at jeg så hurtigt fik svar, der var aldrig en fornemmelse af at afstanden til hjælp var lang, det føltes som om vi bare genoptog en snak fra sidst...
Og så var der aldrig en følelse af at blive talt ned til, selv om jeg da godt er klar over at du adskillige gange må have revet dig i håret over mine spørgsmål.
Det har også været godt, at der ikke har været en tidsfrist. Jeg kan se at flere af mine kolleger har været igang med et kursus, som de måtte skippe, fordi de ikke var i stand til at overholde tidsfristen.
Vivi Bundgaard, Egvad Bibliotek
Excel VSTO
Det har naturligvis været rigtig godt, at kunne gennemgå kursus i sit eget tempo, hvilket har betydet meget for mig, da jeg så har kunne få det daglige arbejde til at passe ind.
I modsætning til en traditionel undervisningsform, hvor kurset er berammet til en fast tid og man derfor bliver nødt til, at sætte en tidsgrænse for de praktiske opgaver, har jeg kunne nørde lige så længe jeg vil, og dermed afprøve nogle flere teknikker, end der normalt er tid til.
Ved at køre kurset over flere uger, har jeg også haft tid til, at lade de nye informationer bundfælde og sætte sig bedre fast.
En rigtigt god ting har været, at jeg har kørt hele kurset på min egen (firmaet) maskine, med min egen opsætning. Har alt for ofte været på kurser ude af huset, på andre maskiner og når man så kom tilbage til ens egen pc, var det en anden opsætning, en anden version, eller andet der gjorde, at man ikke lige kunne komme igang med det man havde lært.
Jeg har kunne bruge mine hverdagsopgaver som opgaverne i kurset, hvilket jeg syntes er bedere end de normale "Hello World" opgaver.
Og så er jeg meget imponeret over den hurtige response der har været på indsendte opgaver og spørgsmål. Dejligt at jeg ikke skulle vente dage med, at kunne komme videre, men ofte i løbet af minutter eller timer.
Jan Amdi Letvad, PFA Pension
Access videregående
1) Den detaljerede Trin-for-trin vejledningen i
undervisningsmaterialet er måske lidt kedelig at
gennemføre, men det bliver rigeligt opvejet af
effektiviteten i indlæringen af de nødvendige
rutiner.
2) Underviseren er superhurtig til at
svare.
3) Underviseren svarer relevant og koncist på
mine spørgsmål.
Lars Mårtensson, IHI BUPA