XML og XSLT
synes tiden fra indsendelse af spørgsmål og opgaver til svar har været hurtig hvilket var rigtig dejligt.
René Matzen, Revisor Informatik ApS
Excel VBA
Det har været meget nærværende og personlig fjernundervisning med hurtige svar på spørgsmål og feedback på opgaver. Der har været stor engagement og ejerskab fra underviserens side.
Det faglige niveau har været vekslende mellem "begynder" og "ekspert" opgaver.
Brian Deleuran, Radiometer
Excel VBA
Det har været super, at kontakten til underviseren har været tilstede under hele kurset. Fornemmelsen af, at han bare sad og ventede på, jeg sendte den næste opgave, var betryggende. Opgaverne kom også hver gang hurtigt retur.
Alle min forventninger blev mere end indfriet, og jeg kan varmt anbefale et kursus fra IT-Fjernundervisning.
Arne Mathiesen, privat
ASP.NET MVC 5
Jeg var ret glad for, at der var god vekselvirkning mellem teori og praksis. Nogle opgaver var lige til højrebenet, men der var gode muligheder for at anvende teorien på egen hånd, da visse opgaver klart krævede at du havde forstået teorien. Det var super, at man ikke fik alting forærende, men også skulle tænke selv. Jeg kom på kurset uden forudgående viden om MCV, og gik fra kurset med langt større forståelse og god praktisk erfaring med MCV. Jeg vil klart anbefale it-fjernundervisning.
Søren Bondrup Rasmussen, Alm. Brand Forsikring
Excel VBA
At jeg kan fordybe når jeg har tid og lyst, er super.
Virkelig hurtig respons fra underviseren - næsten døgnet rundt :)
Øvelserne indeholdt hvad jeg skulle bruge, for at komme videre med egne vba-projekter.
At man kunne sammenligne egne løsninger med underviserens var lærerigt.
Henrik Boss, Marel Bornholm
Word videregående
- Underviseren svarer hurtigt.
- Underviseren kommer med gode ideer og "retter" til det er i orden.
- Jeg kan planlægge, som det passer mig.
- Jeg kan springe nogle opgaver over - for at komme tilbage til dem fx brevfletning.
- Jeg har "snuset" til mange ting, og flere af dem var gode
- !
Majbrit Larsen, Revisionsdirektoratet
<
>
Se flere referencer