Access videregående 2007
Det har været godt at du hele tiden har været enten på mail eller chat, så du kan hjælpe en hurtigt videre. Samtidig vil jeg også sig at jeg ikke forventede så hurtige svar. Hvis der var noget man skulle bruge hjælp til kunne man jo bare gå videre med næste øvelse, for så at vendte tilbage til den ufærdige.
"Nu har jeg bestået prøven og skal nu lære at køre"
Det glæder jeg mig til at blive god til
Sarah Kristoffersen, VELUX Skærbæk
Excel grundlæggende 2000
Jeg syntes at det været rigtig godt og læreridt.
Det passede mig rigtig godt at jeg selv kunne bestemme hvornår jeg lavede opgaverne,
Når man havde en til to timer fik man lige sat sig ved pc,en og så bare igang.
Det passer rigtig godt ind i en børnefamilie istedet for at skulle være væk i et par dage.
Opgaverne syntes jeg var rimlig let at forstå, hvordan man skulle løse dem.
Opgaverne var udfordrene det længere man kom frem
Jeg har lyst til at prøve mere på et tidspunkt
Jeg vil gerne anbefale det til andre.
Finn Nygaard Jensen, Efterskolen Ådalen
Excel videregående 2007
Det har været rigtig godt, at min kursuslærer har været klar med tilbagemelding lige med det samme - også i weekend. Rart med opmundringer og konstruktive bemærkninger.
- og det er supper, at man kan side hjemme og være på kursus når det masser en bedst. Ingen tidspres og man kan nå at fordybe sig i et emne.
Dialogen med kursuslæren giver også muligheder for at få ny viden til ens egne regneark
Hans Henrik Benediktson, DMO aps
Excel VBA
Hurtig respons.
Får en til at tænke selvstændigt.
Hjælpsom.
Ole Cordes Kristensen, Ce-Tec
Excel VBA
Øvelserne kan tages i det tempo, der passer en, hvilket gør det muligt at gå i dybden med udvalgt teori og øvelser og inddrage arbejdsrelaterede udfordringer/problemstillinger direkte i kurset.
Der er hurtig respons fra underviser, man bliver udfordret på opgaverne og får ikke lov til og gå videre før en opgave er løst tilfredsstillende.
Kan anbefale kurset til andre.
Brian Lind Olsen, OUH Odense Universitetshospital
Excel VBA
Det har været super, at kontakten til underviseren har været tilstede under hele kurset. Fornemmelsen af, at han bare sad og ventede på, jeg sendte den næste opgave, var betryggende. Opgaverne kom også hver gang hurtigt retur.
Alle min forventninger blev mere end indfriet, og jeg kan varmt anbefale et kursus fra IT-Fjernundervisning.
Arne Mathiesen, privat
Access VBA
Min indgangsvinkel til VBA var, at jeg overhovedet ikke har arbejdet "hands on" med kode, siden de første par år af ingeniørstudiet, hvorfor min overordnede målsætning var "blot at komme komme i gang" dvs få en overordnet forståelse for hvordan strukturen i det hele var. Det har jeg fået og mere til.
Der er lagt vægt på øvelse, så man selv skal "bøvle" med koden, uden at få alt for meget forærende. Det er godt. Øvelserne har jeg oplevet, som værende bygget op, så man får en "værktøjskasse" med komponenter, som i et vist omfang kan genindgå i nogle af de efterfølgende øvelser. Også det er fint. Det stimulerer en til at tænke kreativt.
Alt i alt er mine forventninger indfriet. ..
Lars Aaboe Kristensen, Ribe Amt, Teknik og Miljø
SQL Programmering
Der har været en rigtig god rødtråd mellem teori og øvelserne hele vejen igennem kursuset. Der har samtidigt været udfordrende, men uden at jeg har siddet og slået mig selv på hovedet. Thor har samtidig været online godt og vel 24/7 til at besvare på spørgsmål og hjælpe mig igennem, hvor jeg har haft det svært.
Alexander Thompson, privat
Excel VBA
Super form for kursus, har været perfekt at jeg kunne koncentrere mig om kurset når jeg havde tid.
Hurtig tilbagemelding på øvelser og altid hurtigt svar tilbage når man havde brug for hjælp.
Lækkert at man får dine løsningsforslag så man kan få ideer til at skrive scriptet på en anden måde.
Henrik Madsen, Alfa Laval Kolding A/S
Access videregående
1) Den detaljerede Trin-for-trin vejledningen i
undervisningsmaterialet er måske lidt kedelig at
gennemføre, men det bliver rigeligt opvejet af
effektiviteten i indlæringen af de nødvendige
rutiner.
2) Underviseren er superhurtig til at
svare.
3) Underviseren svarer relevant og koncist på
mine spørgsmål.
Lars Mårtensson, IHI BUPA